Pages

Saturday 7 April 2012

sentuhan jejaka idaman , johan as'ari !

Assalamualaikum kawan-kawan sekalian , malam yang sunyi dan sepi ! kesayangan aku tengah keje lhaa pulak . tuhh lhaa ade masa terluang nak edit blog aku yang dah macam anak terbiar je pada malam ni ! sebelum ni aku asyik menyibokkan diri dengan bermuka buku dan bertweet-tweet sampai terlupa nak update aku punya bloger yang terbiar ni . hahaha ! okee sambung cerita , maklum lhaa sekarang ni dah zaman IT , takkira tua muda semua dah berlaman sosial . korang lhaa pulak nak add friends aku di muka buku dan follow aku kat twitter je lhaa eyhh ! boleh lhaa bertukar-tukar cerita nanti ! haishh , asyik membebel benda lain pulak aku ni kan . okee berbalik kepada tajuk ala-ala hot kebabommm ni , sentuhan jejaka idaman , johan as'ari ? jom kita bercerita .


#PERIBADI JOHAN
siapakah yang memegang gelaran johan as'ari ni ? johan as'ari adalah artis baru lelaki di tanah air ku tercinta , malaysia .   rasanya beliau ni baru je lagi dalam industri lakonan ni . disebabkan kebijaksaan dan bakat beliau , sekarang nama johan ariff as'ari sudah menjadi buah mulut orang ramai , maklum lhaa bukan saja berbakat . tapi kekacakan beliau juga membuatkan ramai yang terjatuh hati dengan beliau ! eheem2 , makin hari makin glamor abang johan kita ni kan . hehe . sikap beliau yang sporting juga membuatkan ramai yang mahu mengenali beliau ! johan juga seorang yang sempoi , berstyle dan penghibur . okee ni dia johan ariff as'ari !





#PENUBUHAN SJA&JAFC
Sja adalah singkatan bagi nama support johan as'ari manakala jafc adalah johan as'ari fanclub ! supportjohanasari okee ni laman web group johan ! club ni ditubuhkan pada tahun 2011 , setahu aku lhaa kan penubuhan ni dah lama but perasmian group ni pada 7 februari 2012 yang lalu yang diadakan kat sate kajang haji samuri . aku pun taktahu sebenarnye pasal perasmian ni . aku tahu pun selepas 2 minggu event ni diadakan ! memang rugi habis lhaa aku sebab tkjoin . tuhh lhaa aku ni rajin sangat nk menjenguk muka buku group johan ni haa . sampai terlepas event ni . aduhh ! okee korang semua , group ni pun ade carta organisasi jugak tau . kalau korang nak tahu mohdadamistamar dan AridayaniArssad ni lhaa orang kuat goup johan ni ! dyeorang ni memang terbaik . sentiasa membuat event untuk ahli2 kelab dengan johan ! just klik je tau kalau nak tahu sape dyeorang ni ! dyeorang ni memang sporting tau ! ahli-ahli group pun semua sporting-sporting jugak , tkkira lhaa boys or girls semua bergading bahu memeriah kan group ni . yeahhhhh ! walaupun aku tkde time ni , but aku tengok picture nye pun dh boleh agak dah kemeriahan nye , alahai , meriah nye korang ni !



group johan ni ade baju khas . kalau ade event mana-mana mesti pakai baju ni . baju colour light purple ! memang cun deyhhh . maklum lhaa group ni belum ade sponsor lagi , kalau korang nak beli lhaa eyhh then bayar sendiri lhaa ye ! hehehe . 

No comments:

Post a Comment